Inès Hamouda, premiada per la Millor Presentació Pòster al IWPCT 2019

L'estudiant de doctorat del projecte ERC APACHE i membre del grup de recerca BBT, Inès Hamouda, guardonada per la Millor Presentació Pòster al 6th International Workshop on Plasma for Cancer Treatment - IWPCT 2019

Inès Hamouda, estudiant de doctorat del projecte APACHE, va rebre el Premi a la Millor Presentació Pòster al 6th International Workshop on Plasma for Cancer Treatment - IWPCT 2019, celebrat a Amberes (Bèlgica), de l'1 al 3 d'abril de 2019.

La doctoranda va presentar els seu treball sobre "AEvaluation of a photo-crosslinked hydrogel as carrier of reactive species generated by plasma jets" (I. Hamouda, C. Labay, MP Ginebra, E. Nicol, C. Canal) davant d'investigadors d'arreu del món, arribats a Amberes per discutir els seus últims descobriment en teràpies de plasma contra el càncer.

Inès, moltes felicitats pel premi!