I Jornada de Recerca a l'EEBE

El passat 28 de juny es va celebrar a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) la I Jornada de Recerca del Campus Diagonal-Besòs de la UPC, amb participació del BBT.

El passat 28 de juny de 2019 es va celebrar la I Jornada de Recerca del Campus Diagonal-Besòs de la UPC a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), amb participació de la Dra. Maria Pau Ginebra com a ponent i diversos integrants del BBT com a públic participant.

Durant la jornada, diversos caps de grups afincats a l'EEBE van presentar la recerca duta a terme pels seus investigadors, i es va poder gaudir d'una sessió de pòsters on poder conèixer tots els integrants del Campus.

Finalment, el Dr. Rafael Artuch, Sotsdirector científic de l’Institut de Recerca Sant Joan de Déu, va concedir una xerrada convidada a tots els assistents, sota el tema “Els mitocondris i la font d’energia cel·lular”.

La Jornada es va clausural amb un dinar per als assistents.