Finançament de l'Agencia Estatal de Investigación per a dos projectes

L'Agencia Estatal de Investigación ha concedit finançament per dur a terme dos projectes al nostre grup de recerca. Es tracta del projecte PolyCoarct: Stents polimèrics adaptables per tractar coartació aòrtica pediàtrica, amb la Dra. Marta Pegueroles com IP; i el projecte TaperMesh: Desenvolupament de scaffolds metàl·liques permanents i reabsorbibles a mida, impresses en 3D amb hidrogel biofuncionalitzat per a regeneració òssia, amb els Dr. José M. Manero i Daniel Rodríguez Rius com IPs.

El dia 1 de setembre va ser la data d'inici de dos projectes de recerca duts a terme al BBT, amb finançament de l'Agencia Estatal de Investigación (AEI) i co-finançament FEDER.

D'una banda, els Dr. José M. Manero i Daniel Rodríguez Rius han  aconseguit poder dur a terme els seu projecte TaperMesh, que té com a objectiu el "Desenvolupament de scaffolds metàl·liques permanents i reabsorbibles a mida, impresses en 3D amb hidrogel biofuncionalitzat per a regeneració òssia".

De l'altra, la Dra. Marta Pegueroles, en col·laboració amb el Dr. Jordi Martorell de l'Institut Químic de Sarrià (IQS, URLl) i la Dra. Mercedes Balsells de l'IQS i el Massachusetts Institute of Technology (MIT), desenvoluparà el seu projecte PolyCoarct, que es centra en el desenvolupament de "Stents polimèrics adaptables per tractar coartació aòrtica pediàtrica".