Finançament de l'AEI per dur a terme dos projectes col·laboratius amb empreses

El BBT ha rebut finançament de l'Agencia Estatal de Investigación per dur a terme dos projectes en col·laboració amb empreses i altres universitats, gràcies a la convocatòria PLEC (Proyectos en líneas estratégicas 2022).

El BBT ha aconseguit finançament per dur a terme dos projectes en col·laboració amb empreses i altres universitats, gràcies a la convocatòria PLEC (Proyectos en líneas estratégicas 2022) de l'Agencia Estatal de Investigación (AEI).

D'una banda, la Dra. Cristina Canal és coordinadora i IP del projecte Plasma4KidsCancer: Plasma fred a pressió atmosfèrica: una teràpia física per a la gestió global del càncer d'os pediàtric, juntament amb l'empresa espanyola  Ion Biotech i el Centro Nacional Instituto Nacional de Investigación y Tecnología Agraria y Alimentaria (INIA, CSIC).

De l'altra, el Dr. José Manuel García-Torres exerceix com a coordinador i IP del projecte 3D-Biomet: Impressió (bio) 3D per integrar l'electrònica BIOMimètica en teixits dissenyats: un salt de gegant en la medicina regenerativa, juntament amb els grups de recerca IMEM i EPIC de la UPC, l'Insititut de Bioenginyeria de la UIC i l'empresa catalana IMAZ Technology Innovation.