Finançament de l'AEI per desenvolupar una nova generació d'empelts ossis amb altes prestacions

Les investigadores Maria-Pau Ginebra i Cristina Canal, juntament amb el seu equip de recerca i treball del BBT, aconsegueixen finançament de l'AEI (Agencia Estatal de Investigación) per investigar i desenvolupar una nova generació d'empelts ossis antimicrobians amb altes prestacions i que, a alhora, afavoreixin la formació d'os.

La Agencia Estatal de Investigación (AEI) ha decidit finançar el projecte "Noves tecnologies per al desenvolupament d'empelts ossis osteoinductius i antimicrobians amb altes prestacions", amb la Prof. Maria-Pau Ginebra i la Dra. Cristina Canal del BBT com a Investigadores Principals.

Formen part de l'equip investigador el Dr. Jordi Franch (UAB), la Dra. Maria Cristina Manzanares (UB), les Dres. Sara Lluch i Montserrat Espanyol, el Dr. José Manuel García i l'enginyera Meritxell Molmeneu (totes de la UPC). A l'equip de treball, figuren les Dres. Alejandra M. Rodríguez i Judit Buxadera, els Drs. Jordi Guillem i Juan Tornín i les estudiants de doctorat Joanna M. Konka, Laura del Mazo, Miguel Mateu i Mar Bonany.

El projecte també compta amb finançament per a la contractació d'un estudiant de doctorat.