Èlia Vidal presenta la seva Tesis Doctoral

La Dra. Èlia Vidal, del grup de recerca BBT, va presentar la seva tesis Doctoral en Ciència de Materials a l'EEBE.

Èlia Vidal, estudiant de doctorat del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits de la UPC, va defensar la seva tesis doctoral el passat 12 de febrer al Campus Diagonal Besòs de la UPC. L'acte es va poder seguir de manera telemàtica, degut a la situació de crisis sanitària que vivim.

L'estudiant va presentar la seva tesis sobre el "Development of metallic functionalized biomaterials with low elastic modulus for orthopedic applications", dirigida pel Dr. Daniel Rodríguez-Rius i la Dra. Elisa Rupérez, davant d'un jurat format per la Dra. Montserrat Español (UPC), el Dr. Edgar Montúfar (Brno University of Technology, Rep. Txeca) i la Dra. Stephanie Sardà (Paul Sabatier University, França).