El programa de Doctorat en Enginyeria Biomèdica de la UPC aconsegueix la consideració de programa d’excel·lència per AQU Catalunya

L’Agència per a la Qualitat de Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) ha valorat fins ara 22 dels 48 programes de doctorat de la UPC i n’ha atorgat la màxima valoració a nou, entre els que es troba el Programa de Doctorat en Enginyeria Biomèdica.

Nou programes de doctorat de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), dels 22 avaluats fins ara per l'Agència per a la Qualitat de Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya), han assolit la consideració de programes amb excel·lència, la màxima valoració que atorga aquest organisme.

Entre els programes reconeguts, es troba el d'Enginyeria Biomèdica, en el què el BBT està altament involucrat. No només donen classe allà les Dres. Ginebra, Canal i Espanyol i els Drs. Manero, Mas i Rodríguez, sinò que el grup té, ara per ara, diversos estudiants de doctorat adscrits a aquest programa.

La resta de programes reconeguts han estat: Arquitectura de ComputadorsComputacióEnginyeria AmbientalEnginyeria CivilEnginyeria de la ConstruccióEnginyeria del TerrenyEnginyeria Sísmica i Dinàmica Estructural i Intel·ligència Artificial.

AQU Catalunya també ha emès una valoració favorable en l’informe de seguiment de l’Escola de Doctorat de la UPC, que ha sabut dur a terme les accions necessàries per actualitzar-se i assegurar la qualitat i la millora continua, tal i com li requeria l'AQU per a l'acreditació dels estudis (Estàndard 3 del procés d’acreditació: eficàcia del SGIQ).