El Dr. Nihal Engin Vrana visita la seu de BBT i ofereix una xerrada al grup

El Dr. Nihal Engin Vrana va visitar els laboratoris del BBT la setmana passada i va fer una conferència sobre "Personalizing implant/host interface: multifunctional coatings and custom-made biomaterials testing systems".

Dr. Nihal Engin Vrana (Protip MedicalUniversité de StrasbourgINSERM) va visitar els laboratoris del BBT el 16 de maig i va donar una xerrada molt interessant sobre "Personalizing implant/host interface: multifunctional coatings and custom-made biomaterials testing systems".

Vrana és vicepresident d'afers científics a Protip Medical. Té un B.Sc. (Biologia) i un M.Sc. (Biotecnologia) de la Universitat Tècnica de l'Orient Mitjà i va obtenir el seu doctorat el 2009 a la Dublin City University com Marie Curie Fellow. Els seus principals interessos de recerca són els implants de titani i silicona, l'enginyeria de teixits, l'encapsulament cel·lular, la immunomodulació, els recobriments multifuncionals, la monitorització en temps real d'implants, la valoració de biomaterials i les interaccions de biomaterials cel·lulars. Ha coordinat dos projectes de la UE (BiMot i IMMODGEL) i actualment coordina el projecte H2020 PANBioRA. Ha publicat prop de 70 articles revisats per parells i 7 capítols de llibres, té 6 patents i ha editat dos llibres.