El Dr. Nihal Engin Vrana visita la seu de BBT i ofereix una xerrada al grup

El Dr. Nihal Engin Vrana va visitar els laboratoris del BBT la setmana passada i va fer una conferència sobre "Personalizing implant/host interface: multifunctional coatings and custom-made biomaterials testing systems".
El Dr. Nihal Engin Vrana visita la seu de BBT i ofereix una xerrada al grup
Dr. Nihal E. Vrana

Dr. Nihal Engin Vrana (Protip Medical(open in new window)Université de Strasbourg(open in new window)INSERM(open in new window)) va visitar els laboratoris del BBT el 16 de maig i va donar una xerrada molt interessant sobre "Personalizing implant/host interface: multifunctional coatings and custom-made biomaterials testing systems".

Vrana és vicepresident d'afers científics a Protip Medical. Té un B.Sc. (Biologia) i un M.Sc. (Biotecnologia) de la Universitat Tècnica de l'Orient Mitjà i va obtenir el seu doctorat el 2009 a la Dublin City University com Marie Curie Fellow. Els seus principals interessos de recerca són els implants de titani i silicona, l'enginyeria de teixits, l'encapsulament cel·lular, la immunomodulació, els recobriments multifuncionals, la monitorització en temps real d'implants, la valoració de biomaterials i les interaccions de biomaterials cel·lulars. Ha coordinat dos projectes de la UE (BiMot i IMMODGEL) i actualment coordina el projecte H2020 PANBioRA. Ha publicat prop de 70 articles revisats per parells i 7 capítols de llibres, té 6 patents i ha editat dos llibres.