El Dr. António Salgado, col·laborador del BBT, visita els nostres laboratoris

El Dr. António Salgado, Investigador Principal del Instituto de Investigação em Cièncias da Vida é Saúde (ICVS) i Professor Adjunt a l'Escola de Medicina (Universidade do Minho), va visitar els laboratoris del BBT el passat 10 de desembre, i va oferir una xerrada a tots els seus membres.

El Dr. António Salgado, Investigador PrincipaI a l'Investigaçao em Cièncias da Vida é Saúde (ICVS) i Professor Adjunt a l'Escola de Medicina (Universidade do Minho), va visitar les instal·lacions del BBT al Campus Diagonal Besòs.

Durant la seva visita, el Prof. Salgado va oferir una xerrada sobre l'"Impact of Stem Cells Secretome and Peptide Grafted Hydrogels in CNS Regenerative Medicine" .

António J. Salgado és autor de més de 80 articles, ha ofert més de 40 xerrades convidades i ha aconseguit un finançament total, fins al moment, de 1.5M€ mitjançat projectes competitius i contractes amb la indústria.  Ha rebut també nombroses distinctions per la seva carrera científica, incloent el Gulbenkian Award on Cutting Edge Research in Life Sciences i el Prémio Melo e Castro per a la Investigació en ferides de l'espina dorsal.