Represa de les reunions científiques mensuals del BBT

El BBT ha représ aquesta setmana les seves reunions científiques mensuals, de manera virtual, amb l'objectiu de continuar la seva activitat de recerca.

El passat dimecres, 27 de maig, es van reprendre les reunions mensuals del BBT, mitjançant una trobada online.

En aquesta ocasió, va ser l'estudiant de doctorat Víctor Chausse (directora de tesis, Marta Pegueroles) qui va presentar el seu treball durant els darrers mesos, en l'àmbit de la seva tesis doctoral sobre "Stents bioreabsorbibles impressos en 3D, alliberadors de fàrmacs i amb capacitat millorada d'endotelització".

Aquestes reunions científiques mensuals, que es realitzen al BBT des de fa més de 15 anys, tenen el doble objectiu de:

- Posar en comú la recerca duta a terma pels diferents membres del grup, i discutir-la.

- Donar l'oportunitat, en especial als estudiants de doctorat, d'aprendre/millorar les seves habilitats de presentar el seu treball de manera oral.

Durant la durada del confinament i, al menys, fins a finals del mes de juliol, hi ha programades reunions bimensuals, que combinen ponents amb caràcter científic i formació en àmbits complementaris, com és el cas d'un Taller en Ciència Oberta i Drets d'Autor, impartit des del Servei de Biblioteques de l'EEBE, a petició del grup de recerca BBT.