El BBT presenta la seva recerca al RE-Search 4 Talent

Els investigadors i professors del BBT Carles Mas-Moruno i Daniel Rodríguez van ser la cara visible del nostre grup de recerca a la 6ª Edició del RE-Search 4 Talent, organitzat per l'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC), el passat 20 de maig de 2020.

El passat 20 de maig va tenir lloc la 6ªedició de la Jornada de portes obertes de l'IBEC "RE-Search 4 Talent". Aquest any, a causa de la situació del covid-19, el format es va adaptar a una sessió en línia.

L'objectiu principal d'aquesta jornada de portes obertes és atreure estudiants amb talent que es troben en un moment clau de la seva carrera, quan han de decidir sobre el seu futur professional i si volen iniciar una carrera investigadora.

El grup BBT Research va participar amb una presentació en línia, seguit d'un col·loqui amb dos dels seus investigadors, Carles Mas-Moruno i Daniel Rodriguez. 20 persones van signar la presentació i el col·loqui es va allargar molt més de la mitja hora prevista, per interès mostrat pels participants en la investigació del BBT.