El BBT es suma a la celebració del Dia Internacional de les Dones i les Nenes a la Ciència

La Dra. Cristina Canal del BBT va participar en la Jornada conmemorativa del Dia Internacional de les Dones i les Nenes a la Ciència, duta a terme el passat 11 de febrer a les instal·lacions del Campus Diagonal-Besòs de la UPC.

Coincidint amb la Conmemoració del Dia Internacional de les Dones i les Nenes a la Ciència el dia 11 de febrer, i durant tota la setmana, la UPC ha organitzat tot un seguit d'accions per fomentar la carrera professional de les dones, posar en valor la tasca que realitzen les dones en la ciència, la tecnologia i l'enginyeria i per apropar els estudis politècnics a les noies, mitjançant la celebració de jornades, tallers, visites i xerrades obertes a diferents col·lectius interessats.

El tret de sortida d'aquestes activitats va tenir lloc el passat 8 de febrer a l’Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), con més de 170 noies alumnes de primària, secundària i batxillerat de Sant Adrià de Besòs i Santa Coloma de Gramenet, van conèixer de primera mà quins són els projectes d'enginyeria en què participen les estudiants de l'EEBE.

Tres dies després, dilluns 11 de febrer, es va realitzar una jornada on Científiques de l'EEBE van presentar a diversos grups d'estudiants de primària, secundària i batxillerat, la recerca bàsica que es fa al Campus Diagonàl Besòs, i del que elles són responsables. Entre d'altres, va participar en aquestes xerrades la Dra. Cristina Canal del BBT, IP del projecte ERC APACHE, que va ensenyar a les alumnes diverses tècniques que es poden dur a terme als nostres laboratoris i que contribueixen a l'avanç de la ciència i a la millora de la nostra societat actual.