Donació de material de protecció sanitari a l'ICS

El grup de recerca en Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits, juntament amb altres grups de recerca del Campus Diagonal Besòs i l'EEBE (Escola d'Enginyeria Barcelona Est) ha fet una donació d’equips mèdics de protecció a l’ICS (Institut Català de la Salut) per ajudar en la lluita contra el Coronavirus.

Més concretament, s'han donat els següents articles:

• 26.300 guants
  • 23 mascaretes
  • 10 granotes i
  • 14 ulleres

Amb la col·laboració d'altres escoles i laboratoris, la UPC ha donat un total de (llegiu l'article complet aquí):

• 78.650 guants de diferents talles
  • 165 mascaretes FFP2/FFP3