Cristina Canal, Premi ICREA Acadèmia

La Dra. Cristina Canal ha sigut distingida amb el Premi ICREA Acadèmia 2020 per la seva recerca excel·lent.

La doctora Cristina Canal, IP del projecte APACHE i membre del BBT, ha rebut el premi ICREA Acadèmia 2020 per la seva destacada investigació.

El guardó, atorgat per la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats en reconeixement a la tasca investigadora i acadèmica dels professors que treballen a les universitats públiques catalanes, contribueix a mantenir el talent investigador dins del sistema universitari de Catalunya.

El premi es va atorgar a 30 investigadors, 18 homes i 12 dones. Els 30 professors seleccionats a la convocatòria 2020 de les beques ICREA Acadèmia rebran 40.000 euros anuals cadascun, per un període de 5 anys. Aquesta línia de suport està destinada exclusivament a professors universitaris que imparteixen docència i que es troben en una fase totalment activa i en expansió de la seva activitat investigadora.