Claudia García-Mintegui presenta la seva tesis doctoral

La Dra. Claudia García-Mintegui, becària FI de l'AGAUR presenta la seva tesis Doctoral a l'EEBE.

El passat 26 de gener, va defensar la seva tesis doctoral la Claudia García-Mintegui, estudiant de doctorat del Grup de Recerca en Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits (BBT) i el Grup de Recerca en la Recuperació de recursos i gestió medioambiental (R2EM) a l'EEBE (UPC).

La Dra. García-Mintegui va presentar la seva tesis sobre "Bioresorbable Zn-based alloys for biomedical applications", co-dirigida per la Dra. Marta Pegueroles (BBT) i el Dr. José Luis Cortina (R2EM).

El tribunal de tesis va estar format pel Dr. Javier Fernández, President (UB), el Dr. José A. Calero, Secretari (AMES) i la Dra. Asli Günay Bulutsuz (Yildiz Technical University, Turkey).

Durant la realització de la seva tesis doctoral, la Dra. García-Mintegui va realitzar una estada de 3 mesos (set-des 2021) al Departament d'Enginyeria Mecànica del Politecnico di Milano (Milano, Italy). Durant aquest temps, va poder dur a terme un projecte sobre el  "Processat d'aleacions biodegradables de Zn mitjançant dos tècniques diferents: deformació plàstica severa per ECAP o impressió 3D amb binder jetting".