Claudia García i Xavier Solé, al SIBB 2019

Dos estudiants de doctorat del BBT, Claudia García i Xavier Solé, van presentar el seu treball al XLII Congreso de la Sociedad Ibérica de Biomecánica y Biomateriales (SIBB2019).

Claudia García i Xavier Solé, ambdós estudiants de doctorat al BBT, van presentar la seva recerca al  XLII Congreso de la Sociedad Ibérica de Biomecánica y Biomateriales (SIBB2019), mitjançant dues xerrades orals. El congrés, que es va celebrar a Madrid entre el 15 i el 16 de novembre de 2019, va reunir professionals de l'àmbit dels biomaterials i la biomecànica d'Espanya i Portugal.

Clàudia García va fer una xerrada oral sobre Electrochemical characterization and biocompatibility of zinc-based alloys for cardiovascular applications (C. García-Mintegui, L.C. Córdoba, A. Marquina, J. Buxadera, J.L. Cortina, M. Pegueroles). Xavier Solé, per la seva banda, va presentar el seu treball en  Synthesis and characterization of a 3D model of osteosarcoma for in vitro evaluation of the therapeutic effects of cold atmospheric plasmas (X. Solé, J. Tornín, M.P. Ginebra, C. Canal).

Tots dos estudiants es troben en la primera fase dels seus doctorats. En el cas del Xavier Solé, el doctorand està treballant en la seva tesis "Study of the effects of cold plasmas on composite hydrogel – calcium phosphate biomaterials" (Supervisora Dra. Cristina Canal), associada al projecte ERC APACHE. La Clàudia García, per la seva banda, té una Beca del CRCEME per a la realització de la seva tesis doctoral en "Novel strategies in constructing multifunctional bioadsorbable cardiovascular stents with controlled degradation" (Supervisors Dra. Marta Pegueroles i Dr. José Luis Cortina).