Carles Mas-Moruno, Premi Marcial Moreno-Mañas 2020

La Secció Territorial Catalana (ST-Cat) de la Real Sociedad Española de Química (RSEQ) ha atorgat al Dr. Carles Mas-Moruno, Investigador Ramón y Cajal del Departament de Ciència i Enginyeria dels Materials i membre del BBT, el Premi Marcial Moreno-Mañas 2020 per a joves investigadors.

La Comissió nomenada per la Secció Territorial de Catalunya (ST-Cat) de la RSEQ, formada pe la Dra. Rosario Fernández (Universidad de Sevilla), el Dr. Martín Fañanás (Universidad de Santiago de Compostela) i el Dr. Rubén Más-Ballesté (Universidad Autónoma de Madrid), ha atorgat el premi Marcial Moreno-Mañas 2020  per a joves investigadors al Dr. Carles Mas-Moruno.
El guardó reconeix la trajectòria de joves investigadors en el territori català. El Dr. Mas-Moruno, Investigador Ramón y Cajal al Departament de Ciència i Enginyeria dels Materials de la UPC, és Investigador principal del projecte europeu Bio-TUNE: "Fine tune of cellular behavior: multifunctional materials for medical implants" i del projecte nacional MIMESIS: "Superficies multifuncionales biomimeticas: una nueva estrategia biomolecular para controlar la respuesta celular en terapias regenerativas". Amb anterioritat, va gaudir d'una beca Marie Curie Career Integration Grant pel projecte Biomat4Biomed "Development of new biofunctionalized materials for application in regenerative medicine" i dues beques Beatriu de Pinós (modalitats A i B), entre d'altres.

El Dr. Mas-Moruno va rebre el XV Premi 2011 Claustre de Doctors de la Universitat de Barcelona per la millor Tesi Doctoral presentada a la UB el 2009 i ha rebut diverses distincions de societats científiques internacionals. És co-autor de més 50 publicacions en revistes JRC i ha participat en nombrosos congressos internacionals, amb 10 xerrades convidades, en l'àmbit dels pèptids i els biomaterials.