Carla Arca guanya el Student Speech Contest del LIX Congreso Nacional de la SECV

18/06/2024

L'estudiant de doctorat Carla Arca, co-dirigida per la Prof. Maria-Pau Ginebra i la Dra. María Godoy-Gallardo, guanya el Student Speech Contest del LIX Congreso Nacional de la Sociedad Española de Cerámica y Vidrio (SECV 2024), celebrat a Zaragoza del 11 al 14 de juny d'enguany.

L'estudiant de doctorat Carla Arca, co-dirigida per la Prof. Maria-Pau Ginebra i la Dra. María Godoy-Gallardo, va resultar la guanyadora del Student Speech Contest, celebrat el passat 11 de juny en l'àmbit del LIX Congreso Nacional de la Sociedad Española de Cerámica y Vidrio (SECV 2024) a Zaragoza (Spain).

La Carla va presentar resultats derivats de la seva tesis doctoral, en concret va parlar sobre com adaptar la nanotopografia i les propietats antibacterianes dels seus materials, mitjançant la incorporació de fluorur al fosfat de calci. La seva tesis doctoral es desenvolupa com part de la ERC Avanced Grant BAMBBI: Bio-inspired AntiMicrobial Bone BIoceramics. Deciphering contact-based biocidal mechanisms.

Aquest concurs té lloc cada dos anys, durant la Conferència Nacional de la SECV, i serveix per seleccionar la representant espanyola en el Student Speech Contest de la European Ceramic Society Conference. El jurat valora especialment el domini del tema presentat per part de la estudiant, la seva maduresa, habilitats comunicatives i la qualitat del material audiovisual presentat.