"Biomaterials per a la medicina del futur", conferència inaugural de la Dra. Maria Pau Ginebra al FEMSTEM de la UdG

La Dra. Maria Pau Ginebra, Directora del BBT, va oferir la primera xerrada del Cicle de Conferències programat en l'àmbit del projecte FEMSTEM (UdG): "Biomaterials per a la medicina del futur"

El passat 22 de març va tenir lloc la primera de les xerrades programades al Cicle de Conferències FEMSTEM, de la Universitat de Girona. La conferència inaugural va versar sobre "Biomaterials per a la medicina del futur", a càrrec de la Dra. Maria Pau Ginebre Molins, Catedràtica en Ciència de Materials i enginyeria Metal.lúrgica (CMEM, UPC) i Directora del grup de recerca BBT, a l'EEBE.

FEMSTEM és un projecte d’acompanyament i difusió dels àmbits de les ciències, tecnologia, enginyeria, arquitectura i edificació per incrementar el percentatge de noies en les titulacions d'aquests  àmbits, tot promovent la diversitat de gènere a l’enginyeria i la tecnologia.

Segons les organitzacions promotores del projecte, "l’objectiu principal (...) és el de donar suport i acompanyar aquelles noies interessades en els àmbits de formació de l’Escola Politècnica Superior de la UdG, fent-ne un programa de mentories i difondre aquests àmbits a les estudiants preuniversitàries i de primària". Així doncs, el projecte s'enmarca dins el Pla STEMCat de la Generalitat de Catalunya, agrupant els esforços i inquietuds de les associacions impulsores i de les entitats col·laboradores.