Anna Díez-Escudero i Jordi Guillem-Martí s'incorporen al BBT com a Investigadors María Zambrano

El passat 2 de novembre, es van incorporar als nostres laboratoris les investigadores Anna Díez-Escudero i Jordi Guillem-Martí, gràcies a sengles Ajudes María Zambrano per a l'atracció del talent internacional del Ministeri d'Universitats del Govern Espanyol.

El passat 2 de novembre, es van incorporar els investigadors Anna Díez-Escudero i Jordi Guillem-Martí al BBT, gràcies a sengles Ajudes María Zambrano per a l'atracció del talent internacional del Ministeri d'Universitats del Govern Espanyol.

Els ajuts, que estan dirigits a personal investigador amb una trajectòria postdoctoral acumulada no inferior a dos anys a universitats o centres de recerca estrangers, tenen una duració de dos anys i cobreixen els sou de les dues persones guardonades.

La Dra. Anna Díez-Escudero ha aconseguit una d'aquestes beques, després de passar quatre anys com a investigadora a Uppsala Universitet (Suècia) i el Dr.Jordi Guillem-Martí, ho fa gràcies als dos anys que va passar com a MSCA Fellow a la  University of Washington (USA).