Albert Barba presenta la seva Tesis Doctoral

El Dr. Albert Barba, del grup de recerca BBT, va presentar la seva tesis Doctoral en Enginyeria Biomèdica a l'EEBE.

Albert Barba, estudiant de doctorat del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits de la UPC, va defensar la seva tesis doctoral el passat 28 de novembre al Campus Diagonal Besòs de la UPC.

L'estudiant va presentar la seva tesis en "Intrinsic osteoinduction and osteogenesis of biomimetic calcium phosphate scaffolds with different nano-, micro- and macroporosities: ectopic and orthotopic implantation in a canine model", dirigida per la Dra. Maria-Pau Ginebra del BBT i el Dr. Jordi Franch (UAB), davant d'un jurat format per la Dra. Cristina Canal (UPC), el Dr. Jeróme Noailly (UPF) i el Dr. Marco López (Univ. Lille Nord, França).

El Dr. Barba va gaudir d'una Beca FI i va realitzar dues estades de recerca al Department de Ciència i Enginyeria, Ciència Aplicada de Materials d'Uppsala Universitet (Suècia)