Kanupriya Khurana, Romain Schieben i Anna Díez-Escudero presenten la seva Tesis Doctoral

La Dra. Kanupriya Khurana, el Dr. Romain Schieber i la Dra. Anna Díez-Escudero, membres del grup de recerca BBT, van presentar la seva tesis Doctoral en Enginyeria de Materials a l'EBBE durant el mes de novembre.

Kanupriya Khurana, Romain Schieber i Anna Díez-Escudero, estudiants de doctorat del Grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits de la UPC, van defensar la seva tesis doctoral el passat 10 i 13 de novembre, respectivament, al Campus Diagonal Besòs de la UPC.

La Dr. Khurana va presentar la seva tesis "Bone Regeneration by tuning the drug release from calcium phosphate scaffolds", dirigida per la Dra. Maria-Pau Ginebra, la Dra. Cristina Canal i el Dr. Frank Mücklich (Saarland Universität, Alemanya), amb un tribunal format pels seus directors de tesis, el Dr. Sergi Posta (UB), el Dr. Guido Falk (Saarland Universität) i la Dra. Montserrat Español (UPC). El Dr. Schieber, per la seva banda, va defensar la seva tesis en "Novel functionalized and patterned surfaces for cardiovascular applications", dirigida per la Dra. Marta Pegueroles i el Dr. Frank Mücklich (Saarland Universität, Alemanya), amb un tribunal format també pels seus directors de tesis, el Dr. Javier Fernández (UB), el Dr. Guido Falk (Saarland Universität) i el Dr. José M. Manero (UPC). Ambdós doctorands van gaudir d'una Beca Erasmus Mundus i van ser tesis doctorals co-dirigides des de la UPC i la Saarland Universität d'Alemanya, on van fer estades de 6 mesos.

La Dra. Díez Escudero, per la seva banda, va gaudir d'una Beca FI per a la realització de la seva tesis "Tuning the biological performance of calcium phosphates through microstructural and chemical modifications", dirigida per la Dra. Maria-Pau Ginebra i la Dra. Montserrat Español, que va defensar davant d'un tribunal format per la Dra. Cristina Canal (UPC), el Dr. Iain Gibson (University of Aberdeen, UK) i la Dra. Maria Cristina Manzanares (UB). La doctoranda va realitzar estades de recerca al Department de Ciència i Enginyeria, Ciència Aplicada de Materials d'Uppsala Universitet (Suècia) i al Istituto Ortopedico Rizzoli (Itàlia), gràcies al es quals la seva tesis doctoral va gaudir de Menció Internacional.