Iván Sánchez Campillo, estudiant del BBT, rep el Tercer Premi al millor TFG en Química per la Societat Catalana de Química
Iván Sánchez Campillo, estudiant de grau del BBT, va rebre el darrer mes de setembre el Tercer Premi al millor TFG en Química, atorgat per la Societat Catalana de Química
Claudia García i Xavier Solé, al SIBB 2019
Dos estudiants de doctorat del BBT, Claudia García i Xavier Solé, van presentar el seu treball al XLII Congreso de la Sociedad Ibérica de Biomecánica y Biomateriales (SIBB2019).
Jaume Plensa visita l'EEBE
L'artista plàstic i escultor Jaume Plensa va visitar l'EEBE el passat 26 de novembre, moment en que va aprofitar per conèixer també les instal·lacions del BBT al Campus Diagonal-Besòs.
El passat 10 de decembre va tenir lloc el III Fòrum: Enginyers emprenedors: L'oportunitat de crear valor econòmic i social en salut, organitzat per Organitzat pel Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (ENGINYERS BCN), amb la col·laboració de l'EEBE.
Arriba el Nadal al BBT
Com ja és tradició, el BBT ha celebrat l'arribada del Nadal amb un sopar amb plats preparats pels membres del grup, que també van intercanviar regals d'amic invisible.
Visites franceses al BBT
Estudiants i professors de la Université de Cergy-Pontoise (França) i dos investigadors de la Unviersité d'Orléans (França) van visitar el BBT durant el mes de gener.
El BBT forma part de l'aliança estratègica RIS3CAT per desenvolupar tecnologies emergents en impressió 3D
El BBT lidera un dels quatre projectes que conformen l'aliança estratègica RIS3CAT per desenvolupar tecnologies emergents en impressió 3D: BASE3D.