Notícies del lloc

13/07/2018

L'investigador del BBT, el Dr. Carles Mas-Moruno, ha aconseguit finançament del MINECO per dur a terme el projecte MIMESIS: Superficies multifuncionales biomiméticas: una nueva estrategia biomolecular para controlar la respuesta celular en terapias regenerativas.

19/07/2018

El passat divendres, 6 de juliol, es va inaugurar la nova zona de laboratoris i despatxos del Centre de Recerca en Enginyeria Biomècica (CREB), amb una jornada de xerrades i visites guiades a les instal·lacions, amb investigadors i membres del govern de de l'Escola i la UPC.

23/07/2018

La Dra. Marta Pegueroles, la Dra. Cristina Canal i l'estudiant de Doctorat Inès Hamouda van assistir a la 4th International Society for Biomedical Polymers and Polymeric Biomaterials (ISBPPB) conference and exposition a Cracòvia (Polònia), que es va celebrar del 15 al 18 de Juliol de 2018.