Judit Buxadera, estudiant de Doctorat al grup BBT, "Young Researcher Presentation Award" a la ICPM-6

Judit Buxadera, estudiant de Doctorat al grup BBT de la UPC, galardonada amb el "Young Researcher Presentation Award" a la ICPM-6: 6th International Conference on Plasma Medicine a Bratislava.

L'estudiant de Doctorat del BBT Judit Buxadera ha resultat una de les guanyadores del premi  concedit als millors treballs presentats per joves investigadors a la ICPM-6: 6th International Conference on Plasma Medicine que es va celebrar del 4 al 9 d'octubre de 2016 a Bratislava (Eslovàquia).

Va rebre el guardó en reconeixement a la seva presentació pòster amb el títol "Plasma polymerization on β-TCP for the design of antibiotic delivery systems in bone repair surgery", C. Labay, J. Buxadera-Palomero, M. Avilés, C. Canal, M.P. Ginebra.

La Judit Buxadera es troba en el quart i últim any de la Beca FPI-UPC per a dur a terme la seva tesi doctoral, titulada "Preparation of antibacterial polymeric coatings on titanium for dental implants" i dirigida pel Dr. Daniel Rodríguez Rius.