Premi Gemma Rosell i Romero a l'estudiant de Grau Maria Gelabert

Maria Gelabert, qui va dur a terme el seu Treball Final de Grau al BBT, guardonada amb el Premi Gemma Rosell i Romero, que premia els estudiants que dediquin una part del seu temps a l’investigació biomèdica.

La Maria Gelabert, estudiant del Grau de Biotecnologia de la UB, ha guanyat el 1r Premi Gemma Rosell i Romero en la convocatòria de 2017, gràcies al seu treball final de grau "Mutació del domini Heparin Binding II de la fibronectina: generació d'una seqüència RGD per guiar la resposta de cèl·lules mare mesenquimals", dirigit pel Dr. Jordi Guillem del BBT (UPC).

El Premi, que va nèixer l'any 2005 amb la voluntat de premiar els estudiants universitaris que dediquin part del seu temps a realitzar investigació en biomedicina, tot i la dificultat de compaginar els estudis suuperiors amb la recerca, ha arribat enguany a la seva 12ª edició.

El premi està dotat amb 1.000€ i la possibilitat de publicar el treball de recerca guanyador a la revista de la Societat Catalana de Biologia. Precisament, és un objectu l'aquest premi la difusió de la investigació en biomedicina feta pels aspirants a guanyaer el premi entre la comunitat universitària, donant l'oportunitat a tots els estudiants de descobrir el món de la investigació a través de les presentacions que facin els seus propis companys.